بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد جی اس ام باتری کاملا محفوظ می باشد

 

با توجه به پایان سال  و جابجایی مجموعه فروش بسته شده است 

از سفارش خوداری کنید 

 

شروع کار اعلام خواهد شد 

 در صورت لزوم 09383323434 می توانید تماس بگیرید

 

مهم ترین نکات در تعویض باتری آیفون

مهم ترین نکات در تعویض باتری آیفون
چکیده این مطلب : انتشار : 1398/10/18 0 نظر

در آیفون های اپل هم از همان نوع باتری استفاده می‌شود که در گوشی های اندرویدی شاهد بکارگیری آن ها هستیم. بنابراین از این نظر تفاوتی مابین آیفون و اندروید وجود ندارد. ما در این مطلب اختصاصی می‌خواهیم بیشتر شما را با نحوه عملکرد باتری آیفون ها آشنا کنیم و به مهم ترین نکاتی اشاره داشته باشیم که باید در تعویض باتری آیفون به آن ها توجه شود. با جی اس ام باتری همراه باشید. 

مهم ترین نکات در تعویض باتری آیفون

 

چرا باتری آیفون ها به مرور ضعیف می‌شود؟


قبل از اینکه در رابطه با نکات مهمی صحبت کنیم که باید در تعویض باطری آیفون ها به آن دقت شود بهتر است دلیل افت کیفیت و ضعیف شدن شارژدهی باتری گوشی های اپل با گذر زمان را برایتان شرح دهیم. ضعیف شدن تدریجی باتری آیفون و کم شدن شارژ آن ها همیشه یکی از اصلی ترین معضلات کاربرانشان بوده است. اما واقعیت این است که کیفیت شارژدهی باتری آیفون ارتباطی به کیفیت پایین این گوشی ها یا کیفیت ساخت آن ها ندارد و یک امر طبیعی است که به دلیل ماهیت باتری های لیتیوم یونی و پلیمری رخ می‌دهد. باتری های لیتیوم یونی و پلیمری این روزها در تمام گوشی های موبایلی که می‌بینید بکار گرفته شده‌اند.


ماهیت ای نوع باتری ها به گونه‌ایست که با گذر زمان و قرار گرفتن در سیکل های شارژ به تدریج بخشی از ظرفیت اصلی خودشان را از دست می‌دهند. همین امر است که سبب شده تعویض باتری آیفون به یکی از رایج ترین تعمیرات این گوشی ها تبدیل شود. متاسفانه هیچ راهی هم برای جلوگیری از وقوع این مسئله وجود ندارد و در بهترین شرایط کاربر با در نظر گرفتن همه نکات مهم می‌تواند سرعت افت ظرفیت یک باتری لیتیوم یونی یا پلیمری را کاهش دهد. اما منظورمان از اینکه می‌گوییم ظرفیت باتری لیتیوم یونی و پلیمری به مرور زمان افت می‌کند چیست؟ اجازه دهید با یک مثال ساده موضوع را برایتان روشن تر و قابل درک تر سازیم. 

 

 

چرا باتری آیفون ها به مرور ضعیف می‌شود؟

 

تصور کنید باتری آیفون شما ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی دارد و در طول یک سال استفاده از دستگاه، 500 مرتبه گوشی خود را به شارژ بزنید و باتری آن را برای مدت زمان طولانی شارژ کنید. ماهیت باتری لیتیوم یونی یا لیتیوم پلیمری به گونه‌ایست که با سپری شدن هر سیکل شارژ بخشی از ظرفیت اصلی باتری از دست می‌رود. به عنوان مثال ممکن است این مقدار حدود 0.05 درصد باشد، یعنی باتری گوشی با گذراندن هر سیکل شارژ تقریبا 0.05 درصد از ظرفیت اصلی خود را از دست بدهد. با فرض این چنینی در یک باتری 3000 میلی آمپر هر سیکل شارژ تقریبا 1.5 میلی آمپر ساعت از ظرفیت باتری را از بین می‌برد و بعد از طی شدن 500 سیکل شارژ (یک سال) چیزی در حدود 750 میلی آمپر ساعت از ظرفیت اولیه و اصلی باتری از بین خواهد رفت و بدین ترتیب ظرفیت حقیقی باتری بعد از گذراندن 500 سیکل شارژ به چیزی در حدود 2250 میلی آمپر ساعت کاهش پیدا می‌کند.


در اینجاست که شما با هر بار فول شارژ کردن باتری گوشی به جای دستیابی به ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی باتری فقط می‌توانید از 2250 میلی آمپر ساعت ظرفیت آن استفاده کنید و بدین ترتیب با مشکل خالی شدن زود به زود شارژ باتری رو به رو خواهید شد. بنابراین دلیل اینکه باتری آیفون ها به مرور زمان ضعف می‌شود و قدرت شارژدهی آن ها کاهش پیدا می‌کند به ماهیت باتری که در آن ها بکار رفته ارتباط دارد و متاسفانه وقوع این مسئله امری اجتناب ناپذیر است و تمام گوشی های اندرویدی هم از وضعیت مشابه برخوردارند. به همین دلیل آمار درخواست تعویض باتری آیفون و دیگر گوشی های موبایل در مراکز تعمیر به مراتب زیاد است. 


چه زمانی برای تعویض باتری آیفون مناسب است؟


یکی از سوالاتی که زیاد پرسیده می‌شود این است که چه زمانی برای تعویض باطری آیفون های اپل بهترین زمان خواهد بود؟ پاسخ این سوال را نمی‌توان به طور دقیق ارائه کرد چون مقدار استفاده کاربر از گوشی تاثیر مستقیمی بر روی تعداد سیکل های شارژی دارد که باتری موبایل وی در یک بازه زمانی می‌گذارند. به عنوان مثال اگر شما یک آیفون X داشته باشید و به دلیل استفاده کم از گوشی هر دو روز یک بار آن را به شارژ بزنید اما دوستتان آیفون X داشته باشد و به دلیل استفاده بیشتر هر روز آن را به شارژ بزند، سرعت خالی شدن ظرفیت باتری آیفون دوست شما دو برابر آیفون شما خواهد بود و در نتیجه وی زودتر به تعویض باتری آیفون نیاز پیدا می‌کند. 

 

 

چه زمانی برای تعویض باتری آیفون مناسب است؟

 

اما یک پاسخ کلی را می‌توان برای این سوال در نظر گرفت. به عقیده ما هر گوشی که حدود 400 الی 500 سیکل شارژ را سپری کند، بخش عظیمی از ظرفیت اصلی باتری خود را از دست می‌دهد و در این شرایط بهترین زمان برای تعویض کردن باتری آن فرا می‌رسد. زمانی که قدرت شارژدهی باتری گوشی کم می‌شود و اصطلاحا آیفون زود به زود شارژ خالی می‌کند یا شارژ نگه نمی‌دارد، کاربر به خوبی این مسئله را درک خواهد کرد و متوجه ضعف باتری گوشی می‌شود. طبیعتا این زمان هم می‌تواند بهترین زمان برای تعویض کردن باطری آیفون باشد. پس برای اینکه بهترین زمان را برای تعویض باتری گوشی خود پیدا کنید کافیست عملکرد باتری را پس از هر مرتبه فول شارژ باتری در زیر ذره‌بین قرار دهید و هر زمان احساس کردید باتری گوشی شما زود به زود خالی می‌شود و به شکل محسوسی کیفیت خود را نسبت به روزهای اول از دست داده، زمان مناسب برای تعویض باطری دستگاه فرا رسیده است. 


چطور سرعت افت ظرفیت باطری آیفون را کاهش دهیم؟


 همانطور که پیش از این اشاره داشتیم افت تدریجی ظرفیت باتری های لیتیوم یونی و پلیمری تحت هر شرایط رخ می‌دهد و امری اجتناب ناپذیر است. یعنی هیچ راهی وجود ندارد که شما از وقوع این مسئله جلوگیری کنید. اما با استفاده از روش های خاصی می‌توان سرعت افت ظرفیت اصلی باتری گوشی را کاهش داد. به عنوان مثال اگر در حالت عادی هر سیکل شارژ 0.05 از ظرفیت اصلی باتری گوشی را از بین ببرد، می‌توان با در نظر گرفتن تدابیر خاصی این مقدار را کمتر کرد و مثلا به 0.04 درصد رساند. بدین ترتیب در یک بازه زمانی مشخص، میزان افت ظرفیت اسمی باتری کمتر می‌شود و در نتیجه دیرتر ملزم به تعویض باطری موبایل آیفون خود خواهید شد. برخی از مهم ترین مسائلی که می‌توانند در کاهش سرعت افت ظرفیت باتری آیفون ها موثر باشند شامل موارد زیر می‌شوند:


•    کاهش دفعات و سیکل شارژ: یکی از بهترین روش هایی که با استفاده از آن می‌توانید سرعت افت ظرفیت باتری گوشی آیفون را کاهش دهید مربوط به کم کردن دفعات و سیکل های شارژ می‌شود. طبیعتا برای انجام این کار باید مقدار استفاده خود از گوشی موبایل را کمتر کنید. هرچقدر کمتر از گوشی استفاده کنید، شارژ باتری آن کمتر خالی می‌شود و دیرتر نیازمند اتصال گوشی به شارژر و طی کردن یک سیکل شارژ خواهید شد و در نتیجه افت ظرفیت باتری کمتر می‌شود و طول عمر مفید آن افزایش می‌یابد.


•    خنک نگه داشتن باتری: یکی از مهم ترین عواملی که می‌تواند ظرفیت باتری های لیتیوم پلیمری و یونی را تلف کند گرماست! اگر به باتری گوشی ها گرما وارد شود، میزان افت ظرفیت آن ها به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا می‌کند، به همین جهت است که توصیه می‌کنیم همیشه سعی کنید حتی در زمان اتصال گوشی به شارژر هم آن را خنک نگه دارید. خنک نگه داشتن موبایل منجر به کاهش افت ظرفیت باتری آن خواهد و در نتیجه زمان تعویض باتری آیفون را به تعویق می‌اندازد.


•    عدم اتصال طولانی مدت شارژر: اگرچه گوشی های هوشمند و آیفون های اپل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بعد از فول شارژ شدن باتری به صورت خودکار انتقال بار الکتریکی از شارژر به آن ها متوقف می‌شود، اما با این حال توصیه داریم از اتصال طولانی مدت شارژر به گوشی (مثلا شب تا صبح) خودداری کنید. انجام این کار می‌تواند تنش وارد بر باتری را افزایش داده و منجر به این شود که گوشی برای بازه زمانی طولانی تری در معرض گرما قرار گیرد و بخش بیشتری از ظرفیت اصلی خود را از دست دهد. 

 

چطور سرعت افت ظرفیت باطری آیفون را کاهش دهیم؟


•    عدم استفاده از آیفون در حین شارژ: استفاده کردن از موبایل آیفون در زمانی که به شارژ زده شده به شدت روی کاهش ظرفیت آن تاثیرگذار خواهد بود و می‌تواند عمر مفید باتری را کمتر کند. پروسه شارژ باتری به دلیل انتقال بار الکتریکی خود به خود گرمازاست و باتری را تحت فشار قرار می‌دهد. زمانی که شما همزمان با شارژ باتری از گوشی استفاده می‌کنید، این گرما به دلیل انتقال انرژی بیشتر از باتری به قطعات گوشی و همچنین افزایش فرکانس کاری هسته های پردازشگر افزایش می‌یابد و در نتیجه گوشی داغ شده و بخش قابل ملاحظه‌ای از ظرفیت اصلی باتری تلف می‌شود. 


موارد فوق از اصلی ترین مواردی هستند که با در نظر گرفتن آن ها می‌توانید عمر مفید باطری آیفون را افزایش دهید و به نوعی افت ظرفیت باتری را با تاخیر همراه سازید. با توجه به موارد فوق کاملا مشخص است که گرما اصلی ترین دشمن باتری های لیتیوم یونی  پلیمری محسوب می‌شود و چنانچه مستقیما با باتری در تماس باشد می‌تواند به آن آسیب بزند. به همین سبب جلوگیری از درگیر شدن مستقیم باتری با گرما و حرارت یکی از بهترین روش های مراقبت از باتری آیفون و دیگر گوشی های موبایل خواهد بود. 


مهم ترین نکات در تعویض باتری آیفون


اما اگر کار از کار گذشته و باتری آیفون باید تعویض شود هم باز باید به نکات خاصی توجه گردد و نباید بی‌گدار به آب زد! تعویض باطری گوشی های موبایل از جمله آیفون های اپل یک پروسه بسیار حساس است و به هیچ عنوان نباید انجام این کار را به هر تعمیرکاری واگذار کرد. متاسفانه وضعیت بازار تعمیرات موبایل به گونه‌ای شده که برخی از تعمیرکاران از هر فرصت و روشی برای کسب سود بیشتر استفاده می‌کنند و این امر در خیلی از مواقع منجر به متضرر شدن کاربران می‌شود. برخی از مهم ترین نکاتی که باید در تعویض باطری گوشی آیفون به آن ها دقت شود شامل موارد زیر هستند:


•    اورجینال بودن باتری: مهم ترین مسئله‌ای که باید در تعویض باطری موبایل ها و آیفون های اپل به آن توجه شود مربوط به اورجینال بودن و کیفیت باتری خواهد بود. متاسفانه تقریبا 90 درصد باتری هایی که به عنوان باطری اورجینال گوشی در بازار موجود هستند غیر اورجینال یا بهتر بگوییم تقلبی بوده و کیفیت مناسبی را ارائه نمی‌کنند. به دلیل اهمیت بالای این موضوع سعی می‌کنیم در بخش های بعدی به طور جداگانه در رابطه با آن صحبت کنیم. 


•    تجربه و تسلط تعمیرکار: یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که باید در تعویض باتری آیفون یا تعویض باطری هر گوشی دیگری به آن توجه شود مربوط به تجربه تعمیرکاری خواهد بود که انجام این کار بر عهده وی قرار داده شده است. حساسیت طراحی و نصب قطعات آیفون های اپل بسیار بالاست و تعمیرکار باید در حین تعمیر آیفون کاملا با جزئیات امر آشنایی داشته باشد، در غیر این صورت نه تنها احتمال درست نشدن گوشی وجود دارد بلکه حتی ممکن است تعمیرکار آسیب های دیگری را هم به موبایل کاربر وارد کند.


•    تجهیزات و ابزارها: هر چقدر هم که یک تعمیرکار در زمینه تعمیرات تجربه داشته باشد، بدون در اختیار داشتن ابزارهای لازم قادر به تعمیر کردن موبایل نخواهد بود. متاسفانه خیلی از تعمیرکاران از ابزارهای مناسب و به روز در تعمیر گوشی ها استفاده نمی‌کنند و این امر سبب می‌گردد تا استاندارد های تعمیر مورد نیاز رعایت نشوند. سعی کنید تعویض باطری گوشی آیفون را فقط در مراکزی انجام دهید که از تجهیزات و ابزارهای مناسب استفاده به عمل می‌آورند.

 

مهم ترین نکات در تعویض باتری آیفون

 

•    هزینه و قیمت: مطمئنا نکته مهم بعدی که باید به آن توجه شود مربوط به هزینه و قیمت خواهد بود. به خاطر داشته باشید که باتری های ارزان قیمت بدون تردید مشکلی دارند و اورجینال نیستند. از سمت دیگر این اطمینان را هم به شما می‌دهیم که صرفا گران قیمت بودن یک باتری به معنای اورجینال بودنش نیست و بارها دیده شده که برخی تعمیرکاران همان باتری های ارزان قیمت و تقلبی آیفون را با قیمت های چند برابر به عنوان باتری اورجینال با کاربران فروخته‌اند. بنابراین همیشه از سرویس مرکزی استفاده کنید که قابل اعتماد باشد. 


موارد فوق را می‌توان از مهم ترین مسائلی دانست که باید در تعویض باطری گوشی آیفون به آن ها دقت شود. اگر به موارد فوق توجه داشته باشید و تعویض باتری موبایل خود را به تعمیرکار خوب و قابل اعتمادی واگذار کنید، مطمئنا از نتیجه تعمیر رضایت خواهید داشت. در بین موارد فوق اورجینال بودن باتری اصلی ترین موضوع حائز اهمیت است که در بخش بعد به صحبت در رابطه با آن خواهیم پرداخت.


اهمیت اورجینال بودن باطری آیفون


کاربران گوشی های اپل در سراسر دنیا می‌توانند با مراجعه به نمایندگی های رسمی این شرکت که سرویس تعمیرات را هم ارائه می‌کنند با اطمینان از اورجینال بودن باطری جدیدی که در گوشی نصب می‌شود، تعویض باتری را انجام دهند. اما متاسفانه به دلیل اینکه اپل در کشور ما نمایندگی رسمی ندارد، انجام این کار برای ایرانی های عزیز غیرممکن است. جالب است بدانید که تعویض باتری آیفون در نمایندگی های رسمی اپل حتی منجر به ابطال گارانتی گوشی هم نمی‌شود چون همانطور که اشاره داشتیم افت کیفیت عملکرد باتری موبایل امری طبیعی است و کاربر یا اپل در به وجود آمدن آن مقصر نیستند. 


زمانی که یک باتری اورجینال و اصل در گوشی نصب می‌شود بازده آن مشابه با باتری فابریک دستگاه خواهد بود. بنابراین دوباره می‌توانید مثل روز اول از گوشی خودتان استفاده کنید و بهترین بازده را از باتری دستگاه دریافت نمایید. اما نصب و استفاده از باتری های تقلبی و کپی می‌تواند به شدت آسیب زننده باشد. اولا که این نوع باتری ها عموما ظرف مدت زمان کوتاهی قدرت نگهداری شارژ خود را از دست می‌دهند و بدین ترتیب ظرف چند ماه دوباره همه چیز به حالت آزاردهنده قبل باز می‌گردد. ز سمت دیگر باتری های تقلبی می‌توانند نوساناتی در عملکرد خود و ارائه بار الکتریکی داشته باشند که به قطعات سخت افزاری موبایل آسیب می‌زنند. بنابراین با نصب یک باتری تقلبی در گوشی، ریسک آسیب دیدن قطعات مهم ترین مثل برد و غیره را هم به جان می‌خرید. 


در خیلی از مواقع هم دیده شده که نصب باتری تقلبی و غیر اورجینال در گوشی سبب شده که حوادثی همچون انفجار موبایل رخ دهد! عموما به دلیل اینکه استاندارد های لازم در طراحی، ساخت و تولید این نوع باتری ها رعایت نمی‌شود، احتمالا ایجاد نوسان در عملکرد آن ها به ویژه زمانی که گوشی به شارژ زده شده بسیار بالا خواهد بود و همین امر در اغلب مواقع منجر به بروز حوادثی مثل انفجار و آتش گرفتن باتری خواهد شد. بنابراین مهم ترین نکته‌ای که در تعویض باتری آیفون باید به آن توجه کنید مربوط به اورجینال بودن آن می‌شود. برای اینکه از این مسئله اطمینان داشته باشید می‌توانید باتری آیفون خود را از فروشگاه ها و مراکزی تهیه کنید که اورجینال بودن آن را تضمین می‌کنند. 

 

 

اهمیت اورجینال بودن باطری آیفون

 

 

آیا تعویض باطری آیفون شخصا قابل انجام است؟


درست است که تعویض باطری گوشی های موبایل و آیفون های اپل نیاز به تجربه و بکارگیری ابزارهای مناسب دارد اما اینطور نیست که برای انجام این تعمیر حتما ملزم به بکارگیری سرویس یک تعمیرکار باشید و شخصا قادر به انجام آن نشوید! هم اکنون در اینترنت مراجع و منابع متعددی وجود دارند که به طور دقیق نحوه تعویض کردن باطری انواع آیفون و گوشی های مختلف را به کاربران آموزش می‌دهند. یکی از سایت هایی که سال هاست در این زمینه فعالیت دارد و از شناخته شده ترین مراجع تعمیرات موبایل محسوب می‌شود، ساید آی‌فیکسیت (iFixit) خواهد بود. با استفاده از مقاله های این مرجع می‌توانید به طور دقیق با نحوه تعویض باطری همه مدل های آیفون آشنا شوید. 


بنابراین با وجود این مقاله ها و ویدیو های آموزشی، تعمیرات آیفون و تعویض باطری آن خیلی دشوار نخواهد بود و شما برای انجام این کار فقط به ابزارها و لوازم تعمیر مناسب نیازمند هستید و البته باید دقت بالایی را هم چاشنی کار کنید. اگر به تعمیرات تلفن همراه علاقه دارید و تصور می‌کنید که از پس تعویض باتری آیفون خود بر می‌آیید، دست به کار شوید و خودتان انجام این کار را بر عهده بگیرید تا دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافه به عنوان دستمزد به تعمیرکار نداشته باشید. اما اگر فکر می‌کنید از پس تعویض باطری موبایل خود بر نمی‌آیید، استفاده از سرویس یک تعمیرکار تنها راه حل پیش رویتان خواهد بود. 


تشخیص باتری اورجینال از کپی و تقلبی


اما چطور می‌توان یک باتری اورجینال و اصل را از باتری تقلبی تشخیص داد؟ اگر بخواهیم خیلی دقیق و موشکافانه وارد جزئیات این مسئله شویم شاید نیاز باشد که به اندازه یک مقاله کامل صحبت به عمل آید، بنابراین سعی می‌کنیم روش های تشخیص باتری اورجینال از کپی را به طور خلاصه برایتان بازگو کنیم و تحقیق در رابطه با جزئیات این مسئله را بر عهده خودتان قرار دهیم. دقت داشته باشید که بررسی به منظور تشخیص باتری اورجینال از تقلبی باید قبل از خرید باتری انجام گیرد. 


•    بسته بندی باتری: بسته بندی باتری های اورجینال کاملا دقیق و یکنواخت انجام می‌شود و اینطور نیست و نامتقارنی در آن ها دیده شود. نوشته های روی جعبه باتری های اورجینال هم کاملا یکنواخت بوده و رنگ نوشته هایشان کم رنگ یا بیش از اندازه پر رنگ نیست. در سمت دیگر بسته بندی باتری های تقلبی عموما شامل ویژگی های نام بردیم نمی‌شود. 


•    انطباق اطلاعات جعبه و باتری: امکان ندارد که یک باتری اورجینال باشد و مشخصات و اطلاعاتی که روی جعبه آن حک شده با مشخصات و اطلاعات روی بدنه باتری یکسان نباشد! اما در باتری تقلبی و غیر اورجینال گاها دیده می‌شود که انطباق مابین اطلاعات حک شده روی باتری و جعبه وجود ندارد. این اطلاعات می‌توانند شامل تاییدیه های تولید و استاندارد های لازم، تاریخ تولید و غیره باشند.


•    کیفیت ساخت بدنه باتری: بدنه باتری های اورجینال و اصل کاملا یکنواخت ساخته می‌شود و هیچ نامنظمی در آن قابل رویت نخواهد بود. اما در خیلی از باتری های تقلبی اینطور نیست و با کمی دقت می‌توان متوجه نامنظمی های واضحی شد. به عنوان مثال ممکن است پین های طلایی رنگ روی باتری متقارن نباشند یا برچسب دور باتری با کیفیت لازم روی بدنه اصلی آن چسبانده نشده باشد و درزهایی در لبه های آن دیده شود. وجود فرورفتگی و برآمدگی در بدنه باتری هم می‌تواند ثابت کننده این موضوع که باتری مورد نظر مناسب نیست باشد.

 

 

تشخیص باتری اورجینال از کپی و تقلبی


•    قیمت: یک باتری اورجینال و اصل که توسط شرکت خارجی تولید و شده و قرار است در تعویض باتری آیفون بکار گرفته شود طبیعتا قیمت پایینی ندارد! بنابراین اگر قیمت یک باتری بیش از حد پایین بود، مطمئن باشید که تقلبی است. از سمت دیگر صرفا قیمت بالا را به عنوان دلیلی برای اثبات و اطمینان از اورجینال بودن باتری در نظر نگیرید چون در خیلی از مواقع افراد سودجو همان باتری های تقلبی را با قیمت بالاتر به عنوان باتری اورجینال می‌فروشند. 


اصلی ترین مواردی که یک کاربر عادی با توجه به آن ها می‌تواند از اصل بودن باتری گوشی اطمینان حاصل کند شامل موارد فوق می‌شوند. شاید با بررسی های تخصصی تر و زیر نظر گرفتن دقیق تر جزئیات باتری بتوان ساده تر کیفیت آن را مشخص کرد اما استفاده از آن روش ها برای کاربران عادی امکانپذیر نخواهد بود.


جمع‌بندی
همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به طور جامع در رابطه با تعویض باتری آیفون و نکات مهمی که باید در این راستا مورد توجه قرار گیرند صحبت کردیم. به هیچ عنوان برای تعویض کردن باطری آیفون خود از سرویس هر تعمیرکار ناشناسی استفاده نکنید و حتما مطمئن شوید که یک باتری با کیفیت و اورجینال در گوشی شما نصب می‌شود، چون در غیر این صورت ریسک بزرگی را متحمل خواهید شد. امیدواریم از این مقاله اختصاصی استفاده لازم را به عمل آورده باشید. 

 


 


 

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 8

آخرین محصولات

خرید  باتری اصلی موبایل و شارژر اصلی و کابل
خرید شارژر کابل اصلی ایفون

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید