بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد جی اس ام باتری کاملا محفوظ می باشد

 

با توجه به پایان سال  و جابجایی مجموعه فروش بسته شده است 

از سفارش خوداری کنید 

 

شروع کار اعلام خواهد شد 

 در صورت لزوم 09383323434 می توانید تماس بگیرید

 

بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما و تور

چکیده این مطلب : انتشار : 1402/11/01 0 نظر

1. سایت علی بابا (Alibaba)

 

 

بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما و تور

سایت های زیادی وجود دارند که در زمینه خرید بلیت هواپیما و تورهای مسافرتی فعالیت می‌کنند. شما با مراجعه به این سایت ها می‌توانید بلیط پروازهای داخلی یا خارجی را تهیه نمایید یا با تورهای داخلی و خارجی آشنا شده و نسبت به ثبت سفارش رزرو آن ها اقدام نمایید. اما بهترین سایت ها برای انجام این کار کدامند؟ ما در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما و تور بپردازیم. با جی اس ام باتری همراه شوید.

بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما و تور : مقدمه


شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که بخواهید بلیط هواپیما یا پرواز خودتان را برای مقصد خاصی در یک روز معین رزرو کنید یا قصد انجام یک سفر به خارج از کشور یا استان ها و شهرهای داخل ایران را داشته باشید. در این شرایط تکلیف چیست؟ قدیم برای رزرو بلیط پروازهای داخلی و خارجی باید مستقیما به فرودگاه یا نمایندگی های فروش بلیط شرکت های هواپیمایی در سطح شهر مراجعه می‌کردید. همچنین برای رزرو تور های مسافرتی داخلی و خارجی هم باید همین شرایط و روان طی می‌شد و مراجعه حضوری فرد الزامی بود، اما این روزها الزامی مبنی بر حضور متقاضی برای رزرو بلیط پروازها و تورهای مسافرتی وجود ندارد و انجام این کار می‌تواند از طریق سایت های واسط صورت پذیرد.
سایت ها و شرکت های بسیار زیادی وجود دارند که هم اکنون در کشورمان سرویس ها و امکانات مورد نیاز برای رزرو و خریدن بلیت هواپیما و تور های مسافرتی مختلف را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری امکانپذیر می‌کنند. اغلب این سایت ها هم در زمینه پرواز و تورهای داخلی و هم در زمینه پرواز و تورهای خارجی فعالیت دارند و شاید برخی از آن ها از این نظر محدودیت هایی هم داشته باشند. بنابراین شما با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید به لیست سایت های دست یابید که به طور آنلاین امکان رزرو تور های مسافرتی و پروازهای گوناگون را می‌دهند. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی چند مورد از بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما و تور بپردازیم. بنابراین با جی اس ام باتری همراه شوید.


1. سایت علی بابا (Alibaba)


علی بابا یکی از معتبرترین شرکت هایی است که در داخل کشورمان سرویس خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی را ارائه می‌کند. جالب است بدانید که از طریق سایت این شرکت قادر به رزرو بلیط قطار و اتوبوس هم خواهید بود و حتی از طریق آن می‌توانید به صورت آنلاین هتل مقصد خود در خارج از کشور یا داخل ایران را هم برای بازه زمانی مورد نیاز خودتان رزرو کنید. طبق بررسی ما قیمت هایی که توسط شرکت علی بابا برای بلیط پرواز و رزرو هتل ارائه شده خیلی رقابتی نیستند اما سرویس این شرکت کاملا قابل اعتماد است و از همه مهمتر اینکه تیم پشتیبانی آن به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته آماده خدمات رسانی به مشتریان و پاسخگویی به سوالات آن ها هستند. 

سایت علی بابا (Alibaba)


در سایت علی بابا می‌توانید تورهای مسافرتی داخلی و خارجی مختلف را هم مشاهده کرده و در صورت نسبت به رزرو آن ها اقدام کنید. رابط کاربری سایت علی بابا بسیار خوب است و یک اپلیکیشن اختصاصی هم برای آن طراحی شده که می‌توان از آن به طور مستقیم برای خرید بلیت هواپیما یا رزرو تور و غیره استفاده کرد. پس اگر به دنبال یک سایت و سرویس کاملا قابل اعتماد برای رزرو تور های مسافرتی و خرید بلیط پروازهای خود هستید، علی بابا از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. 


2. سایت الی گشت (Eligasht)


یکی دیگر از بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما و تور می‌تواند سایت الی گشت باشد که سعی کرده امکاناتی از قبیل رزرو هتل، تور، خرید بلیط پرواز و غیره را به ساده ترین شکل ممکن برای کاربران  امکانپذیر سازد. در سایت الی گشت گاها می‌توانید پکیج های مسافرتی بسیار جالب و مقرون به صرفه‌ای بیابید. امکان رزرو بلیط پروازهای داخلی و خارجی از طریق سایت مذکور وجود دارد و شرایط مشابه برای هتل ها هم برقرار است. سرویسی که سایت الی گشت ارائه کرده کاملا قابل اعتماد بوده و پشتیبانی خوبی هم از مشتریان این سرویس به عمل می‌آید تا جای نگرانی از بابت رزرو بلیط پرواز یا هتل وجود نداشته باشد. رابط کاربری سایت الی گشت بسیار خوب طراحی شده و شما خیلی راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. ضمنا یک اپلیکیشن اختصاصی هم برای سرویس این شرکت عرضه شده که هم در اندروید و هم در iOS قابل استفاده خواهد بود. 


3. سایت سفیران ایر تور (Safiranairtour)


اگر می‌خواهید وارد سایتی شوید که خیلی سریع و راحت لیستی از بهترین تور های داخلی و خارجی خودش را ارائه کرده و با چند گزینه ساده امکان رزرو این تورها و همچنین بلیط پروازهای داخلی و خارجی را محقق بسازد، سایت سفیران ایر تور بهترین گزینه برای انتخاب خواهد بود. در این سایت هم تورهای داخلی و هم تور های خارجی قبال رزرو کردن هستند و امکان رزرو پرواز های داخلی و خارجی هم وجود دارد. همچنین از طریق این سایت شما می‌توانید هتل های خارجی مد نظرتان را هم در کشورهای مختلف به صورت مستقیم رزرو کنید. در بررسی که ما داشتیم مشخص شد که پشتیبانی سایت سفیران ایر تور به اندازه علی بابا یا الی گشت قوی و قدرتمند نیست اما تا جای یکه هیچ مشکلی برای شما به وجود نیاید، تیم پشتیبانی آن در کنارتان خواهند بود. 

سایت سفیران ایر تور (Safiranairtour)


4. سایت ایوار (Eavar)


یکی دیگر از وبسایت های اینترنتی خوبی که می‌تواند در لیست بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما و تور جای بگیرد سایت ایوار است. در این سایت بیشتر تمرکز بر روی معرفی تورهای مسافرتی خوب و خوش قیمت معطوف شده است و اگر به سایت رسمی ایوار بروید مشاهده خواهید کرد که لیست تورهای داخلی و خارجی آن مشخص شده‌اند و در بخش فوقانی صفحه هم تورهای ترند یا پرمخاطب قابل رویت هستند. همچنین تیم تولید محتوای این سایت سعی می‌کنند مقالات جانبی و راهنمای مناسبی هم برای مخاطبین خود تدوین و منتشر سازند که برخی از آن ها جالب و کاربردی خواهند بود. 
از طریق سایت ایوار می‌توانید بلیت هواپیما هم برای انواع پرواز های داخلی و خارجی رزرو نمایید. همچنین امکان رزرو هتل های داخلی و خارجی را خواهید داشت . سرویس های جانبی دیگر از قبیل خرید بلیط قطعا، اتوبوس و تبدیل گواهی نامه به گواهینامه بین المللی و غیره هم توسط سایت ایوار مورد پشتیبانی قرار می‌گیرند. رابط کاربری سایت این شرکت شاید به اندازه رابط دیگر سایت هایی که معرفی کردیم کاربرپسند و ساده نباشد اما سرویسی که توسط آن ارائه می‌شود قابل اعتماد و مطلوب است. همچنین پشتیبانی این سایت از مشتریانش هم در وضعیت متوسط قرار دارد و همچنان به پای پشتیبانی سایت هایی همچون علی بابا نمی‌رسد. 


5. سایت سفر می (Safarme)


سایت سفر می دیگر سایتی است که در لیست بهترین های ما قرار گرفته و می‌تواند یک سایت خوب و قابل اعتماد برای رزرو کردن بلیط هواپیما یا تورهای مسافرتی داخلی و خارجی باشد. یکی از نقاط قوت این سایت مربوط به قیمت های خوب آن می‌شود که عموما در مقایسه با سایر سایت ها رقابتی تر و مقرون به صرفه تر هستند. بنابراین اگر به قیمت رقابتی اهمیت می‌دهید، می‌توانید از سایت سفر می برای رزرو بلیت هواپیما و سفرهایتان استفاده کنید. علاوه بر امکان رزرو بلیت هواپیما با استفاده از سرویس سایت مذکور قادر به رزرو هتل های داخلی و خارجی هم خواهید بود و امکان رزرو بلیط قطار را هم خواهید داشت.  ضمنا گاها در این سایت می‌توانید تورهای مسافرتی خوب و خوش قیمتی هم پیدا کنید. سایت سفرمی یک اپلیکیشن اختصاصی هم دارد که استفاده از آن رزرو بلیط هواپیما و هتل و تورهای مسافرتی را خیلی ساده تر می‌کند. پس سایت مذکور هم می‌تواند یکی از بهترین گزینه های برای خرید بلیت هواپیما، تور و غیره باشد. 
6. سایت ستاره ونک (Setarevanak)

سایت سفر می (Safarme)


بدون شک یکی دیگر از بهترین سایت هایی که در زمینه رزرو بلیت هواپیما، هتل و تورهای مسافرتی فعالیت دارد سایت ستاره ونک است. اصلی ترین مزینت این سایت مربوط به رابط کاربری ساده و کاربرپسندش می‌شود که با گزینه های ساده امکان انتخاب هر چیزی که ذهن کاربر وجود دارد را فراهم می‌سازد. با استفاده از سرویس این سایت می‌توانید بلیط پروازهای داخلی و خارجی را رزرو کنید یا با لیست جامعی از تور های مسافرتی مختلف آشنا شوید. جزئیات هر تور مسافرتی به طور کامل در صفحه آن شرح داده شده و شما برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با تیم پشتیبانی سایت هم تماس مستقیم برقرار کنید.
سایت ستاره ونک از امکان رزرو هتل پشتیبانی نمی‌کند و اما خدمات دریافت ویزا برای مشتریانش را تحت پوشش قرار می‌دهد. قیمت هایی که توسط این سایت و شرکت ارائه شده‌اند عموما برای رزرو هواپیما مناسب هستند اما قیمت تورهای آن خیلی ارزان نخواهند بود و بیشتر تورهای لاکچری توسط این سایت ارائه می‌شوند که طبیعتا قیمت بالایی هم دارند. سایت دارای پشتیبانی آنلاین با ساعت کاری محدود است و یک اپلیکیشن اختصاصی هم دارد که با استفاده از آن رزرو بلیط هواپیما و تورهای مسافرتی خیلی ساده تر خواهد شد. یکی دیگر از بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما و تور می‌تواند سایت ستاره ونک باشد. 


7. سایت فلایتیو (Flightio)


یکی دیگر از وبسایت های ساده و در عین حال کاربری که می‌توانید از آن برای خرید بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی استفاده کنید فلایتیو نام دارد. در این سایت دو پنل یا تب مجزا برای انتخاب و رزرو بلیت هواپیما و پرواز های داخلی و خارجی ارائه شده و طبق بررسی که ما داشتیم قیمت های این سایت هم رقابتی هستند و در مقایسه با سایت های مشابه دیگر وضعیت مقرون به صرفه تری دارند. در سایت فلایتیو علاوه بر امکان رزرو بلیط هواپیما قادر به رزرو بلیط اتوبوس و قطار هم خواهید بود. از دیگر قابلیت های خوب این سایت می‌توان به امکان رزرو کردن هتل در کشورهای خارجی مختلف اشاره کرد. سایت فلایتیو یک اپلیکیشن اختصاصی هم دارد که در صورت تمایل می‌توانید آن را نصب کنید. متاسفانه در این سایت سرویس رزرو تور های مسافرتی ارائه نشده و فقط سرویس خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس و همچنین رزرو هتل های خارجی توسط آن ارائه می‌شود.


8. سایت قاصدک 24 (ghasedak24)


اگر به دنبال سایتی هستید که فقط امکان رزرو و تهیه کردن بلیط پروازهای داخلی و خارجی با نرخ های رقابتی را برایتان فراهم سازد و سرویس آن شامل تورهای مسافرتی نشود، سایت قاصدک 24 یکی از بهترین سایت هایی است که می‌توانیم معرفی کنیم. این سایت از قدیمی ترین سایت ها و سرویس های آنلاین فعال در زمینه رزرو بلیط هواپیماست و رزومه خیلی موفقی هم داشته است. از طریق این سایت می‌توانید بلیط پروازهای داخلی و خارجی را رزرو نمایید و همچنین بلیط قطار و اتوبوس را هم بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت آنلاین تهیه نمایید. سایت قاصدک 24 علاوه بر موارد نام برده شده امکان رزرو هتل را هم پشتیبانی می‌کند. یکی از ویژگی هایی که در این سایت جای پیشرفت بیشتر دارد مربوط به رابط کاربری آن می‌شود که می‌توانست روان تر و کاربرپسندتر طراحی شود. عموما قیمت بلیط های هواپیما در سایت قاصدک 24 بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. 


9. سایت دلتابان (Deltaban)


به دنبال بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما و تور هستید؟ سایت دلتابان بدون شک می‌تواند یکی از اولین گزینه های قابل انتخاب باشد. در این سایت علاوه بر امکان رزرو بلیط پروازهای داخلی و خارجی می‌توانید تورها و پکیج های مسافرتی مختلف را هم مورد بررسی قرار دهید و در صورت نیاز و تمایل هر یک از آن ها که مورد پسندتان است را انتخاب کنید. پروازهای داخلی و خارجی در این سایت به صورت یکطرفه یا به طور رفت و برگشت یا اصطلاحا دوطرفه قابل رزرو هستند و خوشبختانه تیم پشتیبانی این سایت تقریبا دائما در دسترسی است و از مشتریان عزیز حمایت لازم را به عمل می‌آورد. امکان صادر کردن بیمه مسافرتی و همچنین رزرو هتل های داخلی و خارجی هم از دیگر سرویس های خوبی است که توسط سایت دلتابان مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد. 

 سایت دلتابان (Deltaban)


گذشته از تمام ویژگی های قبلی که به آن ها اشاره داشتیم سایت دلتابان یک ویژگی دیگر را هم ارائه کرده که واقعا جالب و کاربردی است. این قابلیت مربوط به امکان اخذ ویزا برای برخی از کشورهای مختلف می‌شود. سرویس اخذ ویزای سایت دلتابان عموما سرعت عمل خوبی دارد و از آنجایی که تیمی متخصصی مسئولیت اخد ویزای متقاضیان را بر عهده می‌گیرند، در 90 درصد مواقع موفقیت تضمین شده را به همراه خواهد داشت، مگر اینکه اتفاق های عجیبی رخ دهد و شرایط فرد بنا به هر دلیل از حالت نرمال خارج باشد. بنابراین اگر می‌خواهید رزرو بلیط هواپیما، هتل و تورهای مختلف را بدون دغدغه انجام دهید، سایت دلتابان این امکان را برایتان فراهم می‌سازد.

 
10. سایت قاره پیما (gharepeyma)


اگر به دنبال سایتی هستید که صرفا برای خرید بلیط پرواز و رزرو تورهای مختلف طراحی نشده باشد، بلکه سرویسی فراتر را ارائه کند و به کاربرانش اطلاعات جامعی در رابطه با جزئیات مناطق گردشگری در هر کشور و منطقه ارائه کرده و شرایط اخذ ویزای هر کشور را هم مورد بررسی قرار دهد و در مجموع یک پکیج کامل باشد، سایت قاره پیما بهترین گزینه برای انتخاب است. در این سایت علاوه بر سرویس هایی مثل رزرو بلیت هواپیما یا هتل، امکان درخواست اخذ ویزا برای کشورهای گوناگون و شرایط مختلف اخذ ویزای هر کشور هم مشخص شده است. ضمنا در سایت قاره پیما می‌توانید تورهای مسافرتی خاصی را هم به صورت پکیج مشاهده و در صورت تمایل رزرو نمایید. برخی از تورهای پیشنهادی در این سایت واقعا قیمت عالی دارند و مقرون به صرفه هستند. 
یکی از نکات بسیار جالبی که در مورد سرویس سایت قاره پیما متوجه آن شدیم مربوط به قیمت های بسیار رقابتی می‌شود که دارد. برای مثال گاها ممکن است شما بتوانید بلیط هتل برخی از کشورها را در این سایت با قیمتی خیلی پایین تر از آن چیزی که تصورش را دارید رزرو کنید. دقت داشته باشید که این سایت از امکان رزرو بلیط پروازهای داخلی پشتیبانی نمی‌کند و فقط برای استفاده کسانی طراحی شده که به دنبال سفرهای خارج از کشور هستند و گاها مقصد آن ها مقصدی است که به سادگی نمی‌توان برای آن بلیط تهیه کرد. به طور کلی بد نیست برای آشنایی با شرایط مختلف سفر به کشورهای گوناگون و رزرو بلیت هواپیما و هتل و تور در این مناطق سری به سایت قاره پیما بزنید و از اطلاعات جامع مندرج در این سایت استفاده نمایید. 


11. سایت آی‌تورز (iTours)


سایت آی‌تورز یکی از دیگر وبسایت های خوبی است که می‌توانید از آن برای رزرو بلیط هواپیما و همچنین هتل استفاده کنید اما متاسفانه در این سایت رزرو تورهای مسافرتی انجام نمی‌شود. یکی از اصلی ترین مزیت های سایت آی‌تورز نسبت به سایت های دیگر در سهولت استفاده از خدمات آن و رابط کاربری ساده و کاربرپسند سایتش خلاصه می‌شود. درست است که در این سایت پیشنهاد تورهای مسافرتی ارائه نشده اما پکیج هایی در آن قابل انتخاب و رزرو هستند که شامل پرواز و هتل می‌شوند و عموما قیمت های خیلی مناسبی دارند. بنابراین شاید این پکیج ها بتوانند به شما کمک کنند تا هزینه سفرهای خودتان را کاهش داده و به حداقل برسانید. یکی دیگر از ویژگی های خوب این سایت مربوط به پشتیبانی آنلاین و تقریبا همیشه در دسترس می‌شود. اگر می‌خواهید یک سفر مطمئن داشته باشید، سرویس سایت آی‌تورز را از دست ندهید.


12. سایت تریپ دات آی آر (Trip.ir)


سایت تریپ دات آی آر هم از آن دسته سایت های خوب و قدیمی است که در زمینه رزرو بلیط پرواز های داخلی و خارجی و همچنین تورهای مسافرتی خوب فعالیت دارد. این سایت واقعا یکی از بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما و تور های مسافرتی است. امکان رزرو بلیت هواپیما در این سایت به صورت خیلی ساده فراهم آمده و پروازهای داخلی و خارجی توسط آن پشتیبانی می‌شود. همچنین امکان رزرو هتل هم در این سایت ارائه شده و عموما قیمت های خیلی مناسبی هم از سمت آن ارائه می‌شود. صدور بیمه نامی سفر، برخی خدمات خاصی از قبیل ترنسفر فرودگاهی و خیلی سرویس های دیگر هم تحت پوشش این سایت قرار دارند. 

سایت تریپ دات آی آر (Trip.ir)


در سایت تریپ دات آی آر تورهای مسافرتی که وجود دارند و قابل انتخاب هستند. علاقمندان به تورهای مسافرتی می‌توانند در این سایت به لیست جالبی از تورهای خوب دسترسی یابند و در صورت تمایل نسبت به رزرو تور مورد نظرشان اقدام کنند. تورهای دبی، جزیره کیش، آنتالیای ترکیه، آلانیا و غیره برخی از محبوب ترین تورهایی هستند که در این سایت آمار رزرو بالایی دارند. یکی دیگر از مزیت های خوب سایت مذکور مربوط به پشتیبانی خوب از مشتریان می‌شود. سهولت سرویس دهی هم می‌تواند از دیگر ویژگی های مطلب این سایت باشد. ضمنا سایت تریپ دات آی آر یک اپلیکیشن اختصاصی هم دارد که با نصب آن بر روی گوشی می‌توانید خیلی بهتر و راحت تر از سرویس این شرکت استفاده کنید. 


13. سایت علاء‌الدین (alaedin)


آخرین سایتی که به شما معرفی می‌کنیم سایتی است که برخلاف تمام سایت های قبلی نام برده شده بیشتر به دلیل تورهای خوبی که دارد در لیست ما قرار خواهد داشت. این سایت با نام علاء‌الدین فعالیت می‌کند و سرویس آن کاملا قابل اعتماد است. تورهای داخلی و خارجی متعددی در این سایت ارائه شده‌اند و کاربر به راحتی می‌توانید جزئیات مربوط به هر تور مسافرتی را مشاهده کرده و در صورت تمایل نسبت به رزرو آن اقدام کند. خدماتی از قبیل اخذ ویزا و رزرو هتل در سراسر دنیا هم توسط سایت علاء‌الدین ارائه می‌شود. در کنار این سرویس ها در سایت مذکور می‌توانید رزرو بلیت هواپیما را هم انجام دهید. عموما قیمت هایی که در سایت علا‌ء‌الدین ارائه شده‌اند رقابتی و مناسب هستند، بنابراین بد نیست سری هم به این وبسایت بزنید و مروری بر تورهای آن و قیمت پروازهای داخلی و خارجی که ارائه کرده داشته باشید. 


جمع‌بندی
همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما و تور های مسافرتی پرداختیم. هم اکنون سایت ها و شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت دارند و ما سعی داشتیم فقط به سایت ها و سرویس دهنده های خاصی اشاره کنیم که در این زمینه بهترین کیفیت را ارائه می‌کنند. امیدواریم از این مقاله اختصاصی استفاده لازم را به عمل آورده باشید.

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0

آخرین محصولات

خرید  باتری اصلی موبایل و شارژر اصلی و کابل
خرید شارژر کابل اصلی ایفون

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید