بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد جی اس ام باتری کاملا محفوظ می باشد

 

با توجه به پایان سال  و جابجایی مجموعه فروش بسته شده است 

از سفارش خوداری کنید 

 

شروع کار اعلام خواهد شد 

 در صورت لزوم 09383323434 می توانید تماس بگیرید

 

معرفی اپلیکیشن و دانلود

اپلیکیشن تیک تاک یک برنامه جالب و کاربردی در حوزه شبکه های اجتماعی یا سوشال مدیا (Social Media) است که امکان اشتراک گذاری ویدیو و کلیپ های کوتاه را میسر می‌سازد. این برنامه طی چند وقت اخیر به شدت در بین کاربران محبوب شده است. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی جالب ترین ترفند های تیک تاک بپردازیم و در این راستا به 14 ترفند کاربردی اشاره داشته باشیم. بنابراین با جی اس ام باتری همراه باشید. 

خیلی از کاربران در رابطه با نحوه ردیابی موقعیت مکانی گوشی های موبایل صحبت می‌کنند و دوست دارند بدانند که چطور می‌توان با استفاده از اکانت گوگل موقعیت مکانی گوشی را ردیابی کرد؟ خوشبختانه انجام این کار به سادگی امکانپذیر خواهد بود. ما در ادامه این مطلب می‌خواهیم به صرف تا صد ردیابی گوشی از طریق گوگل را به شما عزیزان آموزش دهیم. بنابراین با جی اس ام باتری همراه باشید

یکی از سریع ترین و بهترین نرم افزار های ارتباطی Skype است. به گفته بسیاری از کاربران این نرم افزار، اسکایپ سریع ترین و روان ترین چت تصویری و صوتی را دارد. اگر از چت صوتی و تصویری زیاد استفاده میکنید، این نرم افزار قطعا شما را راضی خواهد کرد.در این مقاله قصد داریم  اسکایپ را به شما معرفی و آموزش بدیم پس با ما همراه باشید . 

این روز ها گوشی های موبایل در هر زمینه‌ای می‌توانند به ما کمک کنند. انجام کارهای مختلف از جانب اسمارتفون ها به واسطه اپلیکیشن های میسر می‌شود که با اهداف خاص از سمت توسعه دهندگان ساخته و منتشر شده‌اند. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین اپلیکیشن های ورزشی موبایل (اندروید و iOS) بپردازیم. بنابراین اگر یک ورزشکار هستید یا بنا به هر دلیل به دنبال برنامه ورزشی خوب اندروید و آی او اس می‌گردید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید و با جی اس ام باتری همراه باشید.

نصب و استفاده از یک اپلیکیشن مدیریت فایل یا اصطلاحا فایل منیجر (File Manager) در گوشی های اندرویدی کمک می‌کند تا بتوانید بهتر محتوای ذخیره شده در حافظه دستگاه را مدیریت نمایید. اما سوال اینجاست که بهترین برنامه های مدیریت فایل موجود برای اندروید کدامند؟ در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین برنامه های فایل منیجر اندروید بپردازیم. بنابراین با جی اس ام باتری  همراه باشید.

 گوگل مپ یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های گوگل است ، قابلیت مسیریابی گوگل مپ باعث شده  که میان کاربران بسیار محبوبشده .  شما توسط این قابلیت تنها کافی است  که مبدا و مقصد خود را روی نقشه مشخص کنید تا گوگل بهترین مسیر ممکن را به شما نشان دهد. گوگل مپ طی مسیریابی شما را همراهی می‌کند و با کمک GPS دستگاه به صورت زنده عمل می‌کند. نمایش وضعیت ترافیک راه‌ها، مسیریابی با خودرو، اتوبوس و حالت پیاده، ارا برای شما فراهم می کند. گوگل مپ در خارج از ایران که با آدرس ها آشنایی خاصی ندارد کمک بزرگی برای پیدا کردن جاهایی دیدنی , مراکز خرید , رستوران ها و غیر می باشد برای آشنایی بیشتر با "وگل مپ با ما همراه باشید.

استفاده از مسیر یاب ها در رشیدن به مقصد بسیار به شما کمک می کند که در ترافیک کمتری بمانید آیا تابحال از خودتان سوال کرده اید که مسیریاب هایی که در رانندگی استفاده می کنید چگونه کار می کنند؟ شاید هم مایل باشید بدانید داستان مسیربابی از کجا شروع شده است؟ در این مورد به بررسی نحوه ی کار جی پی اس می پردازیم. ممکن است علاقه ی شما کسب اطلاعاتی در مورد بهترین مسیریاب ها اطلاعاتی کسب کنید. در آخر هم اگر بخواهید در مورد رایج ترین مسیریاب بدانید،‌ جای درستی قرار دارید. در این مقاله به بررسی تمامی این موضوعات می پردازیم.پس لطفا تا انتهای این نوشته همراه با ما باشید.  

یکی از  اپلیکیشن های بسیار  کاربردی بر روی هر گوشی و تبلت  تقویم ها به حساب می آیند   اپلیکیشن این تقویم ها به صورت میلادی برنامه ریزی شده و ما به عنوان یک ایرانی احتیاج به یک تقویم شمسی بر روی موبایل و تبلت خود داریم  ما امروز قصد داریم بهترین برنامه های تقویم فارسی را به شما معرفی کنیم  تا با نصب ساده آن شما هم به راحتی بتوانید اپلیکیشن یک تقویم فارسی بر روی موبایل خو داشته باشید پس با جی اس ام باتری همراه باشید

  مترجم گوگل(Google Translate) یکی از کابردی ترین اپلیکیشن ها که هر کسی باید این نرم افزار در گوشی خودش داشته باشه به همراه اموزش کامل و لینک دانلود

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید